Podnikatelia, predajcovia, marketéri,
Neprichádzajte o vaše predaje a konverzie. Ak pochopíte zákaznícke správanie, jednoducho ho aplikujete, získate oveľa lepšie výsledky.
Zákaznícka psychológia vychádza z vedy a behaviorálnej ekonomiky. Prípadové štúdie našich klientov ukazujú ako jednoducho vieme predávať viac. Tieto princípy fungujú na každý biznis a dajú sa aplikovať ihneď 😉. Chcete vedieť viac?
Príďte na Podnikateľské raňajky a ochutnaj zákaznícku psychológiu na interaktívnom workshope s licencovaným trénerom, Richardom Holecom.
Dátum: 7.11.2024
Čas: 8:00 – 11:00hod.
Miesto: váš obľúbený Bite&Byte
Program:
- Ukážem vám 3 najčastejšie chyby pri predaji
- Zažijete na vlastnej skúsenosti ako funguje zákaznícka psychológia
- Dotknete sa SURF™u – 4 krokovej metodológie na zvýšenie predaja a konverzií
- Chutné raňajky sú v cene
- Networking
- Bezplatný parking
Spoznajte speakra 😉:
Richard Holec, 20 rokov v biznise, v predaji a marketingu. Držiteľ Špeciálnej ceny poroty EY Podnikateľ roka 2017, 8 rokov riaditeľ úspešného 4* Hotel Liptovský dvor. Licencovaný tréner #1 svetového tréningu zákazníckej psychológie.
Svoje miesta (nezabudnite vziať aj kolegu z marketingu, predaja) si rezervujte priamo u richard.holec@matchie.me alebo kliknite tu:
Neváhajte, lebo počet účastníkov je limitovaný.
Čo hovoria účastníci o workshope?
Musím úprimne povedať, že je to najpríjemnejšia vec, čo som posledne zažila. Fantastický spíker, aktívna skupina účastníkov. Za mňa bola ochutnávka SURF-u s Richardom na Liptovskom dvore výborne stráveným časom, ktorý mi ukázal, že niekedy nie je nutné zložito uvažovať. Tiež, že pár slov dokáže nesmierne zefektívniť našu marketingovú komunikáciu a naštartovať záujem klienta a pritom nejde o to zmeniť význam textu… Bavila ma tá ľahkosť akou sme medzi sebou komunikovali a zároveň sa učili byť v našej práci efektívnejší. Katka Š., Liptov
Inšpiratívne prístupy v predaji, odhaľovanie chýb a bariér pri predaji.” Žofia, Horehronie
“Praktické zmeny v praxi a ich dosah na výkonnosť .” Miroslav, Bratislava
“Jednoduchosť toho, že stačí skutočne veľmi málo na to, aby sme oslovili viac ľudí alebo presvedčili k nákupu, atď…” Lucia, Zvolen
“Ako eliminovanie neistôt vie posunúť človeka z zo stavu nekúpim, na kúpim.” Juraj, Bratislava